pozycjonowanie
Dlaczego warto pozycjonować stronę internetową?

Prowadzenie firmy jest wyzwaniem samym w sobie. Przedsiębiorca nieustannie podejmuje trudne decyzje, które mają podnieść…

marketing szeptany
Marketing szeptany, czyli jak najlepiej dotrzeć do klienta

W dobie intensywnego rozwoju branży reklamowej i coraz bardziej wpływowego PR-u, kwestie marketingu i promocji…

cold mailing
Cold mailing – skuteczna forma pozyskiwania klientów

W B2B jedną z podstawowych umiejętności, których potrzebujemy do prowadzenia firmy, to pozyskiwanie i utrzymanie…

rebranding
Kilka słów o tym czym jest istota rebrandingu

Pod hasłem rebranding kryje się wszystko to co jest związane ze znaczną modyfikacją któregokolwiek z…

identyfikacja wizualna
Identyfikacja wizualna marki – dlaczego jest tak ważna?

Jeśli chcemy, aby nasza firma stała się rozpoznawalna, bardzo ważne jest zadbanie o odpowiednią identyfikację…

content marketing
Na czym polega content marketing?

Pojęcie “content marketing” na dobre zadomowiło się w polskim języku. Trudno wyobrazić sobie bez niego…

trade marketing
Trade marketing

Trade marketing jest osobną gałęzią marketingu. Podstawowym celem marketingu handlowego jest przede wszystkim podniesienie sprzedaży…

google discover
Czym jest Google Discover? Krótka historia powstania

Wszyscy uwielbiamy wyszukiwarkę Google. Nie ma nic bardziej korzystnego dla użytkownika, jak szybkie odnalezienie potrzebnej…

Co oznacza skrót PPC

Każdy, kto posiada stronę internetową lub sklep internetowy, wie jak bardzo ważne są reklamy w…

5 najlepszych powodów, dla których warto skorzystać z dobrodziejstw zatrudnienia Influencera

Właśnie tutaj, na tym blogu, spojrzeliśmy na kompletny przewodnik po marketingu wpływowym i zastanawialiśmy się,…