Kilka dni temu zacząłem zajmować się marketingiem cyfrowym. Tam miałeś okazję uzyskać odpowiedzi na niektóre z pytań, które nurtują ludzi za każdym razem, gdy mowa jest o marketingu cyfrowym.
Choć to może wystarczyć, aby zacząć, to z pewnością nie wystarczy, aby utrzymać się w ruchu. Dlatego jesteśmy tu dzisiaj, aby Cię wspierać.
Jedną z rzeczy, o których wspomniałem w poprzednim poście, było to, jak z czasem musi zmienić się biznes. Będziecie zaskoczeni, że nawet gdy rozpoczniecie marketing cyfrowy, jak radziłem, nadal będziecie musieli nadążać za nowymi wydarzeniami na tej scenie.
Mieliśmy już kilka dni w tym roku, ale mamy jeszcze długą drogę do przebycia. Chciałbym, abyście wykorzystali je do lepszego funkcjonowania swojej firmy, więc oto najważniejsze trendy w marketingu cyfrowym, których należy szukać w 2019 roku.
Wyjście na komórkę
Smartfony nie zastąpią laptopów i komputerów stacjonarnych. Przynajmniej nie w najbliższej przyszłości. To, co smartfony będą robić i już robią, to jednak oferta wykonania niektórych zadań, które wolałbyś wykonać na swoim komputerze.
To jest jedna z transformacji, która sprawia, że tendencja należy oczekiwać na bardzo silny cyfrowy marketing.
Strukturyzując swoje kampanie w tym roku, upewnij się, że nie tylko to, co najlepiej pasuje na ekranie laptopa. Zrozum, że wielu użytkowników czerpie teraz więcej informacji z telefonów komórkowych niż wcześniej. Oznacza to, że dobry odsetek odbiorców jest na telefonie komórkowym, więc chcesz, aby oni również uzyskać najlepsze doświadczenia.
Personalizacja
Minęły już czasy, w których ogólne stwierdzenia były dobrze znane opinii publicznej. W tych dniach wielu potencjalnych klientów może nawet nie czytać po pierwszym wierszu tekstu, jeśli zaczyna się on od czegoś takiego jak “Hej tam”.
Zamiast tego, wprowadź trochę personalizacji do swojego marketingu. Jeśli masz ich imię, zwróć się do nich po imieniu. Nawiązujesz kontakt z klientem poprzez bycie osobistym, nie sprawiając, że czują się oni jak cel niektórych losowo wygenerowanych tekstów.
Integracja wiadomości społecznych
Jeśli spojrzałeś na liczbę osób, które spędzają sporo czasu na aplikacjach do komunikacji społecznej, będziesz zdumiony. Zamiast pozostawać zdumiony na długo, co nie pomoże Twojej firmie, włączyć cyfrowy trend marketingowy do Twojej firmy.
Zrób miejsce dla integracji mediów społecznościowych, aby umożliwić klientom dotrzeć do Ciebie znacznie łatwiej. Obecnie, jest jeszcze prostsze z najważniejszymi firmami, takimi jak Facebook optymalizując swoją stronę internetową dla firm, planowanie optymalizacji aplikacji Messenger, a nawet posuwając się tak daleko, jak uruchomienie aplikacji WhatsApp dla biznesu. O co jeszcze możesz zapytać?
Rok 2019 będzie z pewnością wspaniałym rokiem dla firm, ale tylko te, które są chętne do włożenia ciężkiej pracy, otrzymają wszystkie korzyści. Gdy rok jest jeszcze młody, a masz czas, dlaczego nie zacząć burzy mózgów, aby dowiedzieć się, w jaki sposób można również zorganizować swoje plany konwersji wokół tych trendów?